fredag den 4. oktober 2013

Caroline Brasch-Nielsens street style modeugerne ss14


Jeg kan jo godt lide den danske model Caroline Brasch-Nielsens stil, og jeg har efterhånden skrevet om den mange gange. Og hvorfor stoppe nu? Legen er stadig god, og jeg har alligvel været lidt syg, så I får absolut ingen billeder af mig!

Hendes tråd på The Fashion Spot fanger alle Carolines looks fra diverse street style blogs, så det er dejlig nemt at overskue hendes looks fra modeugerne. Så her kommer de.. i rodet, uprioriteret rækkefølge fra New York, London og Paris (hun skippede Milano). Stilen er meget varieret; hun diskriminerer ikke. Jeg tror egentlig bare, at hun nyder mode: - men det skal være behageligt og nogenlunde praktisk - sådan ser det i hvert fald ud. På den måde er hendes stil meget dansk. Hun hopper en gang i mellem i høje hæle, men ellers er det mest et par flade Marni-sandaler og Adidas- og Chanel-sneakers, der bliver luftet...

^Jeg har skrevet om den før, men den Acne sweater er altså stadig flot, selvom jeg har set den på mange blogs efterhånden (det plejer ellers at få ting til at falde i pænhed... skørt nok). Jeg HAR prøvet den første gang, jeg så den i Magasin, og den er ufattelig blød...

^Jeg skrev om dungarees forleden, hvor dette look fra Caroline også var med. Her får I dog looket fra (næsten) alle sider... Og det er ikke engang jul!

^Her i en bluse fra 3.1. Philip Lim. Tænk at have adgang til alle de cool mærker.

^3 x diverse

^HUn er ret vild med de her jeans med en mørkere denim-stribe ned langs benene... Jeg er ikke helt solgt, men hun er i mine øjne it-girl nok til at få det til at se okay ud.. Jeg ville ikke prøve det derhjemme!

^Nederste look er klassisk CBN, mens øverste look lidt anderledes - men pænt til hende, bestemt. I øvrigt har vi allerede set tre forskellige Chanel-tasker... Det er ikke let at kopiere:)

^Sort kjole med asymmetrisk skørt. 

^sidste billede.... hvad kan I mon bedste lide?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar