lørdag den 12. oktober 2013

Jamily


Jeg er det sidste halve års tid pludselig blevet et A-menneske efter at have været et B-menneske hele mit liv... forstået på den måde, at når jeg vågner, så kan jeg på ingen måde blive liggende i sengen. I dag sov jeg til klokken halv otte. I min nye verden har jeg sovet længe i dag. Normalt står jeg op omkring klokken seks. Det er meget mærkeligt... og ret irriterende, når man i går aftes drak én lille Gin & tonic... eller vent, den var ikke lille og slet én... jeg fik mange... og nu har jeg tømmermænd, men kan ikke sove. Nedtur. 

Til gengæld er det jo så heldigt, at internettet altid har åbent. Jeg fandt denne modeserie fra POP, som jeg er ret vild med. Jeg har POPs aw13 magasin, og det er et awesome issue. Artiklerne er meget interessante og modeserier rigtig gode (fotografen Viviane Sassen har en lang modeserie, som er nice shizzle. Sassen er cool). 

Jeg har kigget meget på denne modeserie i bladet. Jeg kan lide den, fordi modellen gør alle de forkerte ting. Smiler og poserer tåbeligt. Hun ligner en sød, pæn og lidt uintelligent pige fra 60'ernes USA, som tror hun kan blive model, men som faktisk ikke forstår mode. Hun er naboens datter, en cheerleader, en pige fra midtvesten, der altid har fået at vide, at hun er køn, men som egentlig er ret gennemsnitlig. Håret, hendes smil, hende mangel på "kanter" i ansigtet... det hele er lige i øjet. Ja, for det er helt forkert og alligevel helt, helt rigtigt. 

Modellen hedder Jamily Meurer og på andre billeder, jeg har set, er hun en ret androgyn udseende pige. Hun er godt castet. Jep, lige i øjet. Billederne er ikke i så god opløsning, Beklager. De er bedre på print (alt er bedre på print).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar