onsdag den 23. oktober 2013

Rød frakke med bindebånd i kraven fra Dior aw13


Det er en meget fotogen rød frakke, som Raf Simons har designet for Dior i denne sæson. Rød har altid en gennemslagskraft på print, men silhouetten tilføjer endnu mere drama og/eller elegance alt efter styling.
Jeg forestiller mig, at det er sådan en jakke, man bruger, når man er gallatøj og fx skal i operaen? Den er er også fin som den klassiske, pæne 60'er piece, som den er.
Hvis jeg havde den, så ville den ikke blive en del af mine hverdagsgarderobe. Nej, jeg ville til gengæld finde den frem, når jeg var trist og energiforladt, tage den på, gå en tur og mærke, hvor speciel den er, og hvordan den ville transformere mig fra almindeligt menneske til ekstraordinær på turen. Jeg tror, at den ville have den evne: at gøre én lidt mere af alting. Jeg tror, at denne kunne inspirere én. Om ikke andet få én til at smile.


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar