torsdag den 31. oktober 2013

Så gik der næsten en uge....


Først var jeg hjemme hos mine forældre, og så har jeg været syg. Mens jeg var syg, havde jeg kun meget lidt energi, og den smule havde jeg ingen som helst lyst til at bruge på blogging. Faktisk var jeg overhovedet ikke i stand til at tænke mode. Jeg har lignet lort, og det har ikke engang været det værste:)

Jeg kunne faktisk ikke tænke særlig meget på livet nu og her, for så blev jeg småstresset over at ligge i sengen og bare sove....så jeg har ligget rigtig meget i sengen og tænkt på dengang, jeg gik til ridning i mine pre-teens. Jeg kan huske de fleste af de heste og ponyer, jeg red på: Macao, Lotte, Trold, Sofus, Henna... Det var good times. Jeg kan så godt lide at være sammen med de her store, smukke, rare dyr. Jeg gad godt have min egen hest en dag. Jeg ville selv navngive den, for det er halvdelen af at eje et dyr. Jeg har hørt nogle skøre navne i min tid (tjek fx trav- og gallophestes navne!!!). Min nabo havde fx en hest, der hedder Teresa Tolstoj Tot. Det klinger meget godt, ikke?

Jeg er stadig ikke helt frisk, men i morgen skal jeg til Kbh., så jeg bliver nødt til at blive helt rask i dag. Fake it 'till you make it, non? Noget med at drikke vand og spise sundt? I københavn skal jeg se rare mennesker og til en fest. Jeg skal også shoppe lidt (og undgå at købe for meget), for der er et par butikker eller tre (eller syv), som ikke ligger i Aarhus, og som jeg gerne lige vil kigge på (Zara, & Other Stories, Sephora, Magasins blad- og skønhedsafdeling plus det løse). Jeg glæder mig også til bare at tulle lidt rundt i København. Jeg boede der i fire år, men har ikke været der i lang, lang tid. Så ja, jeg skal være superduper frisk (jeg har sågåar købt en vitamin-vand - det shjit virker... igosh!???). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar