fredag den 25. oktober 2013

Danske Maria Palm i S Moda i El País


I en periode var jeg helt vild med billeder af den danske model Maria Palm med de fantastiske øjenbryn og intense blik, men så holdt der op med at komme gode modeserier med hende, og jeg glemte lidt igen, hvor god hun faktisk er på billeder.
Modeserien her i S Moda - et modetillæg til den spanske avis El País, er et bevis på hendes evner foran et kamera. Modeserien her minder en del om noget Isabela Fontani kunne lave for Vogue Paris, og Maria Palm taber ikke noget ved den sammenligning. 
Emmanuelle Alt, take note!

Problemet med Maria Palm er, at hun hverken er særlig høj eller særlig mindeværdig på catwalken., så hun booker ikke særlig mange shows under modeugerne. Shows er ikke nogen lukrativ affære i sig selv, men det er ofte nødvendigt for at få gang i en succesfuld high fashion karriere. Det er måden at blive lagt mærke til. At få høj status....Og sikkert også måde at netværke og møde designerne and so on...

Maria Palm klarer sig såmænd godt nok som model, men jeg gad godt se hende blive fotograferet af de bedste fotografer til bedste magasiner, for jeg tror, at der kunne komme gode billeder ud af det. Jeg er bare ikke sikker på, at hun får muligheden. Anyways, her er resten af modeserien.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar