onsdag den 13. november 2013

I WANT BUT CANT HAVE... IM POUR HM


I morgen kommer Isabel Marants H&M-kollektion i butikkerne, og jeg er vild med det meste... men jeg kommer ikke til at kunne koebe noget. Jeg har ingen penge... helt konkret saa er min konto stadig tom pga tyveri, saa jeg har virkelig ikke noget at betale for. Selvom jeg faar pengene igen, saa kommer det nok til at koste mig omkring 1800 kroner i selvforsikring og erstatning af kort - og saa skal jeg ogsaa have en ny pung. 1800 kroner er fx lige praecis prisen paa stoevlerne fra kollektionen, som jeg meget forelsket i!
Et andet problem er priserne... jeg synes, at priserne er hoeje for H&M, ogsaa selvom det er en designer-kollektion. Og da kollektionen sikkert hurtigt bliver udsolgt, saa skal der mange penge op af lommen med det samme, hvis man skal have mere end een ting... Een ting er nu ogsaa dyr. 
Mit haab er, at der kommer billigere kopier af kopierne: kollektionen er i forvejen kopier af allerede eksisterende og endnu dyrere Isabel Marant-styles. Det er isaer stoevlerne og de tre/fire nederdele i kollektionen, som er svaere at finde blandt andre maerker. Det er ikke saa meget farver og moenstrene, jeg er vild med, som det er snittet paa IMs toej. 

Men skulle nogen have lyst til at give mig IM i gave, saa bruger jeg 39 i sko og 36 i toej.

Nederdelen oeverst, ved jeg, klaeder mig, men ellers er mine favoritter som foelger:


LÆS VIDERE OG SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


Jeg har vaeret saa god til at lade vaere med at shoppe i de sidste mange maaneder, og jeg har vaeret underlig okay med det, men lige med denne her kollektion, kan jeg maerke, at jeg er rigtig aergerlig.


Her er pailletbukserne i aktion sammen med en anden, tror jeg, blazer. Pailletbukserne ville vaere awesome til de naeste mange aars nytaar samt julefester. Men ogsaa de ligger vist omkring de 1700/kroner. Det er sygt dyrt.


Saa er der en af nederdelen, som ser utrolig paen ud, men som jeg har svaert ved at vurdere paenheden af paa mig? Men jeg tror dog paa grund af bred, smal talje og tulipanformen, at den vil vaere rigtig god. Om den ogsaa mest er en festnederdel, ved jeg ikke helt...


...De har dog stylet nederdelen paa begge billeder paaa en maade, der er emget hverdagsagtig!



Her er det saa Isabel Marant i egen hoeje person, der poserer i en klassisk Isabel Marant/nederdel, der ikke er den paeneste, hun nogensinde har designet, men er perfekt i snittet til mig. Den kunne jeg ogsaa godt bruge!!!






Amanda Nørgaard har swag. Hun ved, hvordan man bærer tøj, så man ser cool ud.


Saa er der kjolerne... Herover er det den kinesiske model Liu Wen, der saelger mig kjole og sweater... oh, i want...


Foerste look her er for mit vedkommende savle, savle. Stoevler, boyfriend jacker og kjole er helt perfekte og ikke mindst cool... det andet look er jeg til gengaeld fuldstaendig kold over for. Det er trods alt ikke det hele, jeg er vild med.


Alt her er fra kollektionen... er den pige ikke cool? Jeg vil vaere hende....


Det tynde smykke-toerklaede er ogsaa ret cool.




Strikcardiganen er ikke saa praktisk under jakker og frakker, men den er god at holde varmen i. Fantastisk hyggetroeje. Og ogsaa god til at give overkroppen volumen og tage fokus fra paereformede hofter:)


Kollektionen bliver hurtigt lidt for boho til mig, hvis man sammensaetter alle de spraglede ting sammen. Det kaldes the art of styling. Kollektionen henvender sig baede til rock chicks, luksushippier og fans af casual dressing!



Her er lidt flere billeder fra Elles modeserie med Dewi Driegen kl;dt i IM pour H&M. Jeg er her mest vild med de to nederdele, stoevlerne og stylingen af foerste look.
Jeg er ikke saa vild med de busy moenstre... selvom jeg nok ville make it work, hvis toejet boede i min garderobe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar