fredag den 1. november 2013

Why be no 1 when you can be no 21


En af sæsonens mest inspirerende kollektioner i forhold til brugbarhed og egen personlige stil er No 21. Det er afslappet, cool, varmt, behageligt, pænt. 
Hver sæson designer Alessandra dell'acqua virkelig pæne kollektioner (det gjorde han også tidligere under eget navn), men særligt denne sæson er der blevet lagt mærke til ham. Jeg tror kollektionen taler til dem, der elskede Dries Van Notens kollektion i sidste sæson, og det var der mange, der gjorde. Han mixer strik med pailletter og pynt og gør grandpa-looket feminint og cool. Han putter desuden lidt fest på hverdagen, uden at man skal føle sig overdressed.

Looket er ikke så svært at lade sig inspirere af, for de enkelte pieces er almindelige basics som skjorter, pullovers, nederdele og herrebukser. Selvfølgelig ville jeg elske at eje "det rigtige tøj" fra No 21, men farver, snit og stemning kan jeg såmænd godt finde i mit egen garderobe. Og det er jo tit det, der for os dødelige med små budgetter gør en kollektion inspirerende.

Jeg har ikke så mange billeder fra kollektionen, men lad os se dem, jeg har fundet:)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar