mandag den 31. marts 2014

5 x Unwrapping Gifts


Min veninde tog cirka 50 billeder af mig, der pakker gaver op efter klokken 24 natten til søndag. De fleste er rystede eller af mig, der laver ekstremt grimme ansigter (dem er jeg for forfængelig til at vise - jeg ser simpelthen for dum ud!), men vi kan godt bruge nogle af dem. Jeg har min næsten-nye t-shirt på fra Mads Nørgaard. 


Jeg fik denne rygsæk af min mormor. Den er fra Moss Copenhagen, og jeg tror, at jeg bliver rigtig, rigtig glad for den!


Jeg fik en lille håndfuld breve. Det er dejligt at få breve. Håndskrevne kort er det bedste. 


Jeg har ikke taget et billet af mine gaver, men jeg har fået en billet til Northside Festival, et helt fantastisk kamera fra Panasonic Lumix (GF6), rygsæk (den så i), Bogen Kvinde Kend din krop, Tromborg Læbebalsam, strømpebukser (dem pakker jeg op på billedet her), Juhldahl Face & Body Oil, Matas gavekort, penge... plus vin, blomster, chokolade, et skrabelod (uden gevinst).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar