torsdag den 20. marts 2014

Hair Evny: Stort krøllet hår


Jeg har altid været dødmisundelig over piger og kvinder med stort krøllet hår. Jeg har lyttet til piger med krøllet hår hade deres krølle og ønske sig fladt hår and I never get it! Hvorfor?
( Jeg har heller aldrig fattet, hvorfor skuespilleren bag Felicity, Keri Russel, begyndte at glatte sit hår og ikke har haft skyggen af en krølle i over ti år? Hun havde jo det sejeste hår...)

Min mor kunne have haft stort krøllet hår, men hun har været helt korthåret lige siden hun var 15 år. Jeg ville ønske, at jeg havde arvet hendes krøl, men desværre - jeg har højst lidt fald i mit hår, og det får såmænd bare mit fetynde hår til at filtre ekstra hurtigt og vildt.

Nå, selvom jeg ikke selv har stort krøllet hår og aldrig får det, så kan jeg godt lide at se på billeder af andre, der har det. Så her der da lige 10 x  billeder af damer med sejt hår!!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar