onsdag den 12. marts 2014

Ønsker mig en Cameron fra Frye


Min elskede yndlings-cross-body-taske gik i går en lille smule i stykker dvs. lynlåsetoppen røg af, så der ikke længere er noget at trække i (hele toppen røg af, så kan ikke lige fikses). Den kan stadig bruges, men det er træls. Det har fået mig til at tænke i taskebaner... Ikke at jeg render ud og køber en taske, men jeg har kigget lidt på nettet for at se, om jeg måske skulle spare op til en. Tasker voldsomt dyre, synes jeg. Især når man er ude efter ægte læder/skind og egentlig er ret kræsen. Jeg går ikke så meget op i mærker, bortset fra at det gør jeg så alligevel: jeg gider ikke, at man kan se, hvor tasken kommer fra, hvis det er et røvssygt mærke. 

Nå, jeg har sat grænsen ved 4000 kroner. 3500 kroner for en taske er stadig dyrt, men selv Zaras tasker i ægte læder sniger sig tit over 1000 kroner, så det siger noget om priser på gode tasker. Men altså, alt over 4000 kroner er urealitisk, så farvel Chloé, Proenza Schouler, Balenciaga, Alexander Wang og alle de andre mærker med it-tasker.

Anyways, da gennemgik taskerne på shopbop.com faldt jeg over mærket Frye. Jeg gik ind på deres hjemmeside og nu er jeg altså blevet smålun på en familie, der hedder Cameron. Umiddelbart må det være Cameron Small Satchel, jeg elsker mest, og som ville være min nuværende taskes erstatning. Den almindelige Cameron er større, men ellers identisk. Jeg er dog også ret vild med Cameron Cross Body Clutch. Den er super cool. 

Jeg vil have dem i sort, fordi jeg tænker praktisk og fremad. Der er ellers mange smukke farver og "behandlinger", og jeg kunne godt blive glad for Cameron i andre farver!
Priserne ligger omkring 2500-3500 kroner afhængig af hvor man køber. 

^Cameron Small Satchel

^Cameron Cross Body Clutch

Ingen kommentarer:

Send en kommentar