onsdag den 12. marts 2014

Vogue Italia 2008 vs Dior Beauty 2014


Diors beauty-kampagne for Diorskin Nude Tan hænger på mange af Diors makeup-standere i øjeblikket, og jeg syntes, at jeg havde billedet før (billedet til højre). 
Det havde jeg også, fandt jeg ud af i dag, hvor jeg kiggede en mappe med sommerbilleder igennem. Diorbilledet er nærmest en kopi af Vogue Italias forside fra november 2008. Dengang med modellerne Toni Garrn (stråhatten) og Katrin Thormann. I Diors kampagne er det 2 x Daria Strokous - fast beauty-model for Dior i øjeblikket - der poserer.

Det er sjovt at man vælger at kopiere/hylde (?) et billede, der er så relativt nyt.  For det kan ikke være et tilfælde, vel?

Her er forsiden af Vogue Italia med og uden tekst og et ekstra billede fra modeserien




Og kampagnebilledet fra Dior

Ingen kommentarer:

Send en kommentar