onsdag den 2. april 2014

Adidas Torsion Allegra x Mita


Jeg har egentlig ønsket mig et par Nike Air Max i lang tid, men i forbindelse med min fødselsdag lavede jeg en smule research i forhold til at sammenstrikke en god ønskeseddel til mine nærmeste.
Her faldt jeg over disse sneakers fra Rezet Store, som er lavet i et samarbejde med en japansk sneakersbutik, Mika. Jeg er ret vild med både farver og design, og så er skoen faktisk billigere end diverse Air Max. De koster 800 kroner, hvilket passer med at jeg har fået 700 kroner sammenlagt i gave til min fødselsdag. Jeg kunne derfor godt legitimere et køb...
Jeg kunne også finde et par Air Max... eller spare op til et par lækre støvler... eller betale Bjarke nogle af de penge, jeg skylder ham. Eller gemme dem til en Fairphone... Eller... eller... eller... Nogle bud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar