onsdag den 2. april 2014

Gertrud Hegelund i australsk Elle


Jeg kan godt lide de her modeserier, hvor modellen bliver sendt ud i naturen, og man så rent faktisk gør et forsøg på at style hende både moderigtigt og i pagt med omgivelserne. Danske Getrud Hegelung passer godt ind i omgivelserne her. Ja, det er sådan jeg også ville forestille mig selv - romantisk set, hvis jeg skulle rende rundt i markerne og se lidt efter fårene et sted i Australien..  Farverne i modeserien samt blandingen er strik, uld og de helt florlette materialer passer godt til "sommer på landet". Jeg kan faktisk rigtig godt lide stylingen. Jeg køber alt, hvad der indebærer gode støvler og striktrøjer, og jeg kan godt se flere af disse looks begå sig uden får og græs!  
Og så er jeg en sucker for dyr i modeserier. Også selvom dyrene i denne modeserier "bare" består af en flok får. Jeg er solgt.
Modeserien er lang nok til, at jeg lige klipper den over. 
SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar