onsdag den 2. april 2014

Mine 10 yndlingslooks fra Chloé spring/summer 2014

Der er mange looks, jeg sukker over fra Chloés ss14-sæson. Kjolen herover ville være den, jeg tog på til de to bryllupper, jeg skal til denne sommer. Den er vanvittig smuk. Farven. Snittet. Det lette shine. 

SE ALLE LOOKS EFTER HOPPET

Sådan vil jeg se ud hele sommeren, når solen er ved at gå ned, og en lidt varmere trøje bliver nødvendig. Det her er indbegrebet af casual luxe. PERFECT.

Hvis jeg selv skulle giftes? Ej, denne her kjole er for mig indbegrebet af Chloé-looket. Let, girly, luksus, casual, romantisk, enkelt... <3 p="">

^Stoffet her minder mig om en kjole, min mor har fra 1970'erne, og som hun "desværre" stadig bruger (desværre, fordi jeg ellers kunne arve den:)). Jeg er vild med toppens udskæring. 

De lyse gråbrune ruskindsshorts står perfekt sammen med den multifarvede striktop. Fine snit. Jeg er meget inspireret.

Jeg har stor fan af de mange pleats, som man finder i Chloés sommerkollektion. Denne kjole er et perfekt eksempel på, hvor fint det ser ud. En Khakifarvet-kjole har sjældent set så let og luftig ud. Sååå pænt.

En luftig, pleatet kjole i navy er også pæn. 

Endnu et helt perfekt look. Jeg er vild med (de ikke-helt-kridhvide, men mere) cremehvide og douce farver sammen. Looket her er rent og enkelt, men har stadig det her lidt romantiske islæt, som man ikke finder i de mere sterilt, minimalistiske looks. Silketoppen her perfekt. 

Alt ved dette jumpsuit er lige i øjet. Det semi-transparente sorte materiale med pleats. Ærmerne. Udskæringen. Underdelens cut. 

Selvom jeg er en smule usikker på skjortens udskæring, så er jeg vild med farve, mønster og detaljer. Shorts'ne er cool. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar