torsdag den 3. april 2014

Wassup-face....


Vi har drukket øl og vin hele sen-eftermiddagen på vores dejlige terrasse (shizzle, vejret har været godt i dag), blandt andet fordi vi fik fint besøg af en ultra nice kammerat. 
På billedet her er det dog blevet aften, og vi har lige hentet pizzaer... hvad jeg prøver at sige er, at jeg på billederne er temmelig glad på vin, temmelig sulten og temmelig meget i fjollehumør. 
Jeg tror i øvrigt tit, at jeg ser sådan cool og wassup ud, når der bliver taget billeder, men i virkeligheden ser jeg bare som regel bare dum ud. Nå, jeg skal ikke klage - det kan blive meget værre end her... 

Herunder ser I min nye rygsæk, som jeg allerede er rigtig glad for. 
Derudover har jeg fundet et par Keds frem fra skabet, som min mor gav mig for et par år siden. Dengang var jeg bare mere glad for et par H&M-sko, jeg havde i samme stil. De er i mellemtiden blevet godt slidt, så nu får Keds en ny chance. Det fine er, at når jeg har dem på, sender jeg en venlig tanke til min søde mor, 

Sidste tøjnote for denne gang er nok, at min dejlige veninde, som besøgte mig i weekenden, tilfældigvis har den samme sweater som mig. Det er måske lidt irriterende at have ens tøj, hvis man ses hele tiden, men når man bor i hver sin by, så er det super cool. Fra nu af vil jeg tænke på hende, når jeg har den på. Det kan jeg faktisk godt lide. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar