fredag den 4. april 2014

Partisanertørklæde-mønster hos Chanel


Jeg er på det seneste begyndt at bruge et partisanertørklæde i hvid og lilla, som jeg har haft liggende et par år uden rigtig at bruge det, fordi jeg pludselig kunne lide det. Partisanertørklædet er ellers blevet overeksponeret ikke bare i mine gymnasieår, men også omkring 2006, hvor Vibskov lavede et take på det klassiske mønster og gjorde Københavns cool kids til sine bitches. Jeg var ved at kaste op dengang af "shit, hvorfor vil alle betale monstermange penge for at ligne hinanden". Anyways, det kulminerede i at ingen brugte partisanertørklæder i flere år. Det forsvandt fra jordens overflade (ej, der har sikkert været et par mode-u-interesserede hippiekids, der har rendt rundt med det?!) og først nu her... It's back.

Anywhoodles, et tørklæde fra Vibberen got nothing on the prize tag on these rags from Chanel, men det betyder nok også bare, at vi ikke kommer til at se hele København eller Aarhus i disse eksakte looks... men man ved jo aldrig, om partisanermønsteret vitterligt er tilbage (jeg er nogle gange ubevidst second mover) og om H&M i øvrigt allerede har prodceret nogle Chanel-kopier, der ramler handlen i næste uge? 

Hvad siger I? Kunne i forestille jer i disse looks? Kan I lide mønstret? Kan I lide det som tørklæde? 
Jeg kunne nok godt klare en nederdel eller sådan. Tja, jeg har faktisk fuldstændig tilgivet partisanertørklædets sin tidligere overeksponering (uha, betyder det også, at pesto en dag får en revival i mit liv?).

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






































Ingen kommentarer:

Send en kommentar