fredag den 4. april 2014

Kate Mara has godt great hair


Jeg har et lille crush på skuespiller Kate Mara. Jeg synes, at hun var sej i House of Cards, og jeg har været ret vild med hende i de film, jeg har set. Selvom lillesøster Rooney Mara måske er den største stjerne af de to, så er det Kate, jeg synes, der "popper" mere på billede og film. 
I House of Cards havde hun langt rødbrunt hår, men til en film, som hun for nyligt blev færdig med, måtte hun afblege sit hår. Her er det så blevet klippet kortere, og udvoksningerne har nu den rette længde til, at hun ser mega cool ud. Hun slår virkelig et slag for kortere hår på disse billeder.
Jeg elsker, når håret har den her form for rock'n'roll-retro sideskildning a la Debbie Harry (eller nogen i den dur). Sideskilningen sås også hos Emilio Pucci ss14, og ja, jeg er solgt. 

Billederne er fra britisk Glamour maj 2014, hvor der også hører et lille interview med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar