søndag den 6. april 2014

T-men on a sunday


Jeg var til stor 40 års fødselsdag i går, som min bror holdt. Jeg glemte at få taget et billede af mit tøj, så ingen dokumentation af min stil, hvilket er ærgerligt. Jeg havde ny kjole på, og jeg havde en rimelig god hårdag. Oh well, næste gang...
Vi tog hjem i nat. Vi fandt en bus fra Kolding til Vejle klokken. Toget gik så fra Vejle klokken kvart over to, så vi var i Aarhus klokken 3. Efter en burger på Burger King fandt vi en taxa hjemad. Jeg havde drukket temmelig meget hele dagen, så det var en lidt hård hjemtur, hvor jeg var både fuld, overgearet, træt og begyndte at få tømmermænd.... Jeg er mere end almindelig kvæstet i dag. 
Til gengæld var det en rigtig sjov fest. Jeg er fyldt op til randen af indtryk. Hvis ikke jeg passer på, så eksploderer mit hoved i dag. Jeg håber, at I har det lidt bedre end mig i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar