mandag den 28. juli 2014

Finding inspo in1970s references....


Der er en omgang 1970'er sensibilitet på vej ind over moden... mon det bliver til noget eller om det bare fuser ud igen, ved jeg ikke. Det er svært at sige, om de sporty 90'ere og normcore-stilen har bedre fat end man tror. Mine egne præferencer stilmæssigt har rod i 60'erne og 70'erne, og de to årtier er som gaver that just keep on giving... Jeg elsker, at hver gang jeg får et 70'er (eller 60'er flip) og køber noget nyt tøj i den ånd, så bruger jeg stadig tøjet, når jeg rykker ind i en ny stemning... og så kommer vi altid tilbage til 70'erne igen. Der er noget klassisk brugbart i meget af tøjet.

Der er mange forskellige stilarter også i 70'erne, og jeg kan den ene dag lide det naturlige Jane Birkin-look og næste dag være mere hooked på noget studio54, Biana Jagger og BohoLuxe. Jeg har samlet noget inspiration, hvoraf nogle er billeder er fra 70'erne, mens andre er ældre og måske endda nutidige, men som refererer til 70'erne. Håber, at I også kan bruge det til noget.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











































Ingen kommentarer:

Send en kommentar