mandag den 19. januar 2015

Eksamen overstået! Ferie!! Happy!!!


Nu har jeg skrevet hele ugen om mine eksamenskvaler, så jeg bør nok også vise min glæde over, at det er veloverstået. 
Min mundtlige eksamen gik rigtig godt, og jeg har ferie de næste ti dages tid!!!

 Jeg er meget glad, for hold da op, det har været en hård omgang for mig. 
Jeg mangler selvfølgelig lige en karakter for min skriftlige opgave, men jeg da regner med, at jeg trods alt består (fik dog aldrig mit emne endeligt godkendt, inden jeg gik i gang med opgaven, og jeg har ikke brugt min underviser som vejleder, som man skulle... jeg er underligt bange for hende... Desuden har jeg en del ting, som jeg burde have gjort i opgaven, men som jeg ikke havde tid og overskud til... nu må vi se).

Anyways, jeg er stolt af mig selv. For et år siden havde jeg ikke regnet med, at jeg ville kunne komme igennem et helt 30 etcs-semester på kandinatniveau på nuværende tidspunkt. 

Anyways, jeg har været til fem eksamener dette semester, så jeg fortjener også ferie nu, synes jeg.
Jeg har selvfølgelig nogle ting, som jeg skal have klaret, men ellers skal jeg bare lave dejlig meget ingenting med god samvittighed.

Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar