søndag den 25. januar 2015

Modekampagner s/s 2015 part II



Lad os tage anden runde af sæsonens kampagnegennemgang...
Øverst har vi Stella McCartneys kampagne med Natalia Vodianova som kampagnemodel. Jeg kan godt lide billederne. De er friske og pæne og rare at kigge på. 



Julia Bergdorff er kampagnemodel for Proenza Schouler anden sæson i træk. Jeg kunne bedre lide kampagnen i efteråret. Proenza Schouler har det med at lade deres kampagner ligne tumblr-art. Det bliver hurtigt sådan lidt kulkuleret hipsteragtigt... Nå, jeg kan godt lide tonen i billederne og Julia som model. 



Sexyness. Night life. Neon. Sporty. Young, Vibrant. Hot.
Det er Alexander Wang. Jeg er både wow og whatever...



Tim Walker har fotograferet mor og datter for Lanvin - modellen Kirsten Owen og hendes datter øverst, og modellen Pat Cleveland og hendes datter Anna nederst. Resultatet er typisk Tim Walker og viser elegange OG quirky Lanvin. 



Kenzo fortsætter med deres surrealistiske, technofarvede spaceuniversede kampagner denne sæson.
Tror kampagnerne rammer meget godt brandets tone og attitude.



Sasha Pivovarova er ansigt for Balenciaga denne sæson. Jeg kan godt lide det første billede, mens resten af billederne i kampagnen er lidt.. stive i det. 


Modellen Karolin Wolter har haft et comeback i sidste sæson, og det forstår man godt, når man ser hende i hendes seneste modeserier. Hun ser rigtig godt ud. Hun er også rigtig godt her ofr Alexander McQueen med tynde, optegnede øjenbryn. 



Hermès' kamapgner er altid med lækre og denne sæson ser den dejligt appetitlig ud. Jeg har lyst til at spise kampagnen, der ligner et bolche eller en lækker sommercocktail.
Othilia Simon er model igen, selvom hun er svært at genkende på billederne.



Natasha Poly bliver spejlet i kampagnebillederne for Emilio Pucci. Der er 70'er referencer og masser og farver. 



 Josephine Le Tutour er kampagnemodel for Giorgio Armani. Det var selvfølgelig lidt sjovere i sidste sæson, hvor modellen var dansk - Marikka Juhler, men kampagnen er klassisk Armani og nogle er billederne er rigtig flotte. Også lidt en kedelig kampagne.


^Etro er de i sommerligt og mønstret humør med masser af 70er og boho-referencer. Sasha Pivovarova og Anna Jagodzinska er ansigter for damelinjen, og går i en sydlansk solrig gad med vind i håret. Det ligner en Etro-kampagne, og den er godkendt. Jeg har ikke højere forventninger til kampagnen, end det vi får.



^Daria Werbowy har været model mange gange for Salvatore Ferragamo. Hver gang de prøver noget andet, vender de tilbage til Daria, som åbenbart kan sælge bedre end alle andre! Jeg synes, at billederne her er rigtig lækre. Dara har lækkert hår og makeup, og farverne i baggrunden er gode. Jeg er en sicker for en blågrøn pool!
Det er selvfølgelig et pænt, voksent brand, som ikke rigtig siger mig så meget i dag, men I like me some Daria, så kampagnen er godkendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar