fredag den 9. januar 2015

Trekvartærmede, læglange blazerfrakker fra Dior


Nu overspringshandler jeg igen. Fyskamme. Bjarke skælder ud, når han ikke har travlt med computerspil. Nu må jeg også.... Arrrrrrrhhhh.

Anyways, her er det Dior blazerfrakker i farverne blå, rød, grøn, beige, grå og koral. Jeg synes faktisk, at de er rigtig flotte, men tvivler på, at de vile klæde mig. Er man lidt højere, ville de være pæne både i et professionelt liv, men også til voksenfester- og events, hvor man ikke gider have kjole på!
Udover den blå - som jeg jo såt starter med - så er der bindebånd i siderne på blazeren. Det er både en fin og anderledes detalje, men også en måde at få jakken til en passe ens krop to the T.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar