tirsdag den 14. juli 2015

Miu Miu med små blomster


Jeg tænkte, at nu hvor jeg lige har lavet et indlæg om et af Diors blomsterprintede sommerlooks, så kunne jeg måske lige vise nogle looks fra Miu Mius ss15-kollektion, hvor et lignende print indgik.

De minder meget om hinanden. Både Dior og Miu har lavet flere styles med blomsterprint, så man finder både kjoler, bukser, toppe og jakker med små blomster på en farve, der ligner sart sart pink.

Om man bedst kan lide Miu Miu eller Dior, kan man selv finde ud af. Jeg tror, at Miu Miu er lidt billigere end Dior, da Miu Miu jo i tidernes morgen var ment som en lidt billigere underlinje til Prada. Jeg tror, at Miu Miu efterhånden har opnået næsten samme eksklusive status som Prada, og jeg er ikke sikker på, at det er specielt billigt længere, men jeg har ikke undersøgt det. Jeg holder mig alligevel som den fattignisse, jeg er, til knockouts fra H&M og Zara:)

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar