mandag den 26. oktober 2015

Lang pelsfrakke fra Chloé


Hos Chloé var frakkerne gulvlange denne sæson, og denne skind/pelsfrakke ser da også dejlig varm ud til vinter. 
Til gengæld må man sige, at hvis frakken slæber ad jorden, når en høj model som herover har frakken på, så kan kun forestille mig, hvordan den vil se ud på mig - det vil være som dengang, man som helt lille klædte sig ud i sin mors tøj og forsvandt i det. 
Jeg tror aldrig, at jeg kommer til at gå i gulvlange frakker. Jeg synes nok i virkeligheden ikke, at det er så pænt eller praktisk, men når jeg ser frakken her, kan jeg til gengæld se mig selv sidde udenfor i sommerhuset på selv de koldeste aftener - den ville fungere godt som et slags frakketæppe?! 
Jeg ville nok foretrække, at den bløde pels vendte indad, men man ikke få det hele, vel?
Nedenfor kan I se, hvordan frakken er blevet stylet i forskellige modeserier. 
Måske I kan se jer selv i en laaaang frakke? Hvis det skal være denne her, så vil det også "kun" koste jer rundt regnet 50.000 kroner!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar