mandag den 21. december 2015

Fredagens byturstøj... med guld:)


Jeg fandt guld i skabet... dvs. jeg fandt guldsko og en t-shirt med en guldstykke midt på. Jeg skrev jo om guldtøj tidligere den dag, så fandt det meget passende at inkludere guld i mit outfit. Jeg har - som jeg også skrev - ikke meget tøj i guld og glimmer, men det lykkedes som I kan se at finde lidt..
Skoene har jeg også i sort. De var superbillige. De er købt på Asos. Desværre er de lidt til den lille side, selvom jeg egentlig købte en størrelse til den store side. De klemte lidt i byen, men nu håber jeg, at de er gået mere til, så de næste gang passer bedre. Det er dejligt med superfestlige, men flade sko!
T-shirten er fra Mads Nørgaard, bukserne Monki og blazeren H&M.

Jeg ville egentlig ikke have været i byen. Jeg var slet ikke i humør til det, men så drak jeg alligevel en øl med Bjarke herhjemme... og så en til. Og så fik jeg alligevel lyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar