fredag den 18. december 2015

Michael Kors guldkjole


Guld! Hvor glamourøst og julebalsagtig er det ikke lige? Nu er det fredag... og sidste weekend før jul. Måske er der stadig julefrokoster for nogen af jer? Eller andre fine fester? Måske skal I i byen? Jeg siger bare... GULD! Jeg har guld på hjernen... Ikke den ægte slags. Bare den skinnende slags. 
Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg selv lige har af guldtøj. Nok ikke så meget. Det er i denne tid min hang til guldtøj peaker, og jeg er ikke så god til at købe tøj, jeg ikke bruger hele året!

Jeg kunne godt klare at rocke en kortere version af denne Michael Kors-kjole. Hans kjole er mediumlang til modellerne - gulvlang til kortbenede folk som mig. Det ser dog fint ud til modellerne på billederne her... 
Jeg har et lidt blandet forhold til Michael Kors. Faktisk laver han en del styles, der passer meget godt med den stil, jeg overordnet altid kan lide, men til gengæld har jeg følelsen af, at Michael Kors-brandet er lidt wannabe... Jeg føler, at Michael Kors er Amerikas By Malene Birger. Ikke specielt cool. Populært i visse kredse. Ikke forfærdeligt tøj -faktisk fine ting ind i mellem, men kvaliteten er lidt under forventet i forhold til pris. Michael Kors er nok lid dyrere end By Malene Birger. I hvert fald i Europa. Han har en underlinje Michael by Michael Kors, som man nok også nemmere finder i Danmark. Det er til gengæld frygtelig kedeligt tøj, hvad jeg lige er stødt på. 

Anyhoodles, let's gold it up!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar