tirsdag den 29. december 2015

Glitterfrynser fra Balmain


Nu er man vel lige så stille gået væk fra juletanker og over til nytårstanker - i hvert fald hvad gælder tøj. Når jeg tænker nytår, så tænker jeg glimmer, glitter, metallic, guld, sølv, pailletter og similisten. Det må gerne være over the top og en smule partytacky - det er trods alt også tit nytårsaften, at man pynter sig med skøre hatte og det, der ligner. 
Hvis man er mangemillionær, så er Balmain stedet, hvor nytårsgarderoben må og skal findes. Især efter Kardashian/Jenner-klanen er blevet slyngveninder med chefdesigner Olivier Rousteing, er det ellers fine gamle brand blevet de nyriges, kulturløse, blingglade modeslavers nye it-hus. Glem Versace; Balmain 's the one you want.
Jeg er ikke Balmain-fan under Rousteing, hvilket man måske kan læse sig til, men nytårsaften kunne jeg godt klare en af de frynsede, glitrede looks fra aw16. Frynser er evigt sjove, og man kan ikke lade være med at danse lidt hele tiden for at få dem til at bevæge sig.
Jeg har samlet ALLE de frynsede looks, som jeg har fundet i bladene i denne sæson. Balmain er egentlig ikke lige så meget i bladenes editorials som mange andre brands, har jeg lagt mærke til, men mærket har fået masser af fokus alligevel dette efterår på grund af samarbejdet med H&M og så Rousteing, der konstant fester med de smukke insta-modeller #balmainarmy #balmania
Anyways, here goes...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar