søndag den 3. januar 2016

Miu Mius striktrøjer


I indlægget her har jeg samlet ALLE de billeder, hvor Miu Mius aw16-strikbluser indgår fra sæsonens magasiner, og selvom jeg nok ikke engang har fanget alle, så er det rigtig mange billeder. Det er næsten ikke til at have med at gøre, men done is done, og så kan I lige så godt også se alle billederne...
Strikken kommer i mange forskellige farver. Alle farver er dog hentet i en 1970'er retro-farveskala, hvor også strikkens look synes at stamme fra. Strikken har korte ærmer, men der er variationer i forhold til fit - nogle er stramme; andre løse. Sidst men ikke mindst, så kommer den med fire streger eller to streger. På mange billeder har man stylet den, som Miu Miu også har gjort det i showet og på kampagnebilleder, nemlig med en skjorte under og fx et tweedskørt.
Jeg kan rigtig godt lide Miu Mius efterårskollektion. Jeg kan lide proportionerne, de forskellige materialer sat sammen og de forskellige mønstre, som lige nøjagtig ikke bliver for rodet (det er nok smag og behag). Jeg kan sagtens lade mig inspirere, selvom jeg ikke selv har råd til Miu Miu. Hvis jeg havde, så var jeg dog den første til at shoppe amok hos Pradas lillesøster!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






















































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar