lørdag den 2. januar 2016

Fra nytårsaften


Jeg håber, at I havde en god nytårsaften. Jeg havde en virkelig sjov aften... og nat. Og morgen:) Bjarke og jeg brugte først det sidste af 2015 alene sammen i lejligheden, hvor vi drak chablis, cremant og spiste god mad. Efter midnat tog vi til en privatfest hos nogle venners venners venner (!), og da den fest sluttede, tog vi videre til noget semi-hemmeligt festværk på en  6. etage med 1. parket-udsigt over havnen. Det var ret sjovt, og da intet var planlagt på forhånd, så var der ingen forventninger. Vi kom rigtig sent i seng. Jeg er stadig kuldret på andendagen - meget træt, men jeg havde faktisk ikke så slemme tømmermænd. Jeg plejer at have max kvalme og tungt ondt i livet efter fester, men denne gang var jeg egentlig bare træt. Tilgengæld er jeg stadig møgtræt i dag også.
Alt i alt havde jeg en rigtig sjov nytårsaften.

Jeg fandt forleden den kjole, jeg havde på, i Envii sat ned til 200 kroner. Jeg syntes, at den var fin til nytåret, men ikke så over the top sparkly, at den ikke kan bruges til andre fester. Jeg er ret vild med løse t-shirt-kjoler. Man kan bevæge sig frit, hvilket er skønt, når man fx vil danse, men fordi den er kort og er sort med glimmer, så er man stadig festfin.
Halskæden købte jeg i USA. Den var ikke dyr, men jeg kunne godt lide påfuglefjerene. Skoene har I set på de sidste tre outfits-billeder. Det er geniale festsko. De er flade og lette, så man kan fjolle og danse, gå og stå uden problemer, men de er stadig usandsynligt festlige på grund af guldglimmeret. Jeg var overrasket over, hvor mange fyre, der lagde mærke til dem og komplimenterede dem. 

Jeg tog min made in china-købt på ebay-nylonpels på som jakke;) Den er varm og en sjov festjakke, men den er sikkert ikke den mest sikre nytårsjakke. Hvis jeg var blevet ramt af en stor gnist, ville der sikkert gå ild i mig med det samme. Oh well, jeg overlevede. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar