tirsdag den 31. juli 2018

sunshade with umbrella parasol


Jeg har det ekstremt varmt i disse dage - ligesom alle andre, formoder jeg, men jeg får dog hele tiden at vide fra bekendte såvel som fremmede, at jeg må have det ekstra hårdt, fordi jeg er gravid. Måske - jeg ved det ikke; jeg ved bare, at jeg går rundt indenfor stortset uden tøj på, og jeg udenfor jagter skyggen som var jeg afhængig. Sidste år i Kina så jeg en del kinesiske piger bruger paraplyer - ikke til regn, men som skygge for solen. Det virkede til, at de kinesiske piger meget gerne ville have så bleg hud som muligt, så de holdt sig ude af solen ikke kun på grund af varmen, men på grund af deres hud. Dette indlæg er en inspiration til alle, der vil skærme for solen af den ene eller anden grund. Man kan sagtens bruge en almindelig paraply, men der er nu et eller andet over at bruge en lille parasol beregnet til formålet. Meget gerne en parasol med det klassiske - meget apropos - kinesiske look. Lige nu ærgrer det mig, at jeg ikke købte en flot parasol i Beijing. Der var mange muligheder, men jeg kunne ikke lige overskue det dengang. I Danmark plejer vi heller ikke som nu at have så mange ugers sommervejr, at man ligefrem bliver træt af sol.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar