tirsdag den 9. juni 2009

Hvis det var sommer...

Åh, gid det var sommer og ikke regnvejr og koldt udenfor, så jeg kunne tage ud og nyde parker og ferie og ikke mindst stranden.
Jeg går og tænker sommer ikke desto mindre. I går var jeg forhippet efter at få mig et par shorts og gennemgik alle mine gamle og næsten-kasserede bukser for at se hvilke, jeg godtkunne nænne at klippe i. De fleste af mine gamle bukser er imidletid ekstremt lavtaljede og lidt for store, hvilket ikke var det -hm- udtryk, jeg gik efter. Men meget apropos mine mors gamle bukser, som jeg havde på igår, så havde de potentiale. Og vupti!
Mærket hedder Maverick - det kan jeg godt lide - og de er sandsynligvis købte i Bilka i Kolding Storcenter. Hatten har jeg på, fordi mit hår er grimt og fedtet... måske bør jeg også snart komme over hatten, som min svigerinde synes får mig til at ligne en amish-dude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar