torsdag den 9. juli 2009

Karen O med handsken





Min tribute til MJ bliver i denne omgang gennem mit absolutte forbillede, hvad angår coolness, musik, stil og too hot to handleness: Karen O fra Yeah Yeah Yeahs. Det bliver ikke sidste gang, at jeg kommer til at skrive om hende på min blog, men just nu, hvor jeg sad og kiggede på nogle billeder af bandet på last.fm, mens jeg lyttede til deres seneste album it's blitz, lagde jeg mærke til, at hun på langt de fleste billeder bærer en handske a la MJ-style. Og på hende er det naturligvis crazy cool.
Jeg ærgrer mig på det grimmeste ikke at overvære deres Roskilde performance, hvor Karen O skulle give den lige så meget gas, som rygtet siger, at hun plejer at gøre. Fra at skulle være en smule genert privat, så er hun en furie på scenen iklædt veninden Christian Joys formidable kreationer.
Well-o-well, Yeah Yeah Yeah er cool - så lyt lyt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar