tirsdag den 1. september 2009

It's on with Alexa Chung






Jeg satte mig for i weekenden, (hvor jeg var tvunget til at være på kollegiet, fordi jeg havde fem dages obligatorisk ølvagter) at jeg ville finde ud af, hvorvidt Alexa Chung var mere end et kønt ansigt samt god til at tage pænt tøj på. Hun har et talkshow på Mtv i New York, hvor hun interviewer de stjerner, som mtv-seerne interesserer sig for. Hun er meget snakkesalig, har en overraskende dyb stemme, har en god humor og er kun irriterende, fordi jeg så gerne vil have, at hun er irriterende. Jeg så blandt andet interviews med Sienna Miller, som faktisk også virkede vældig sød - og god til at tale engelsk med forskellige accenter! Og jeg så interviewet med Alexis Bledel, som jeg elsker forevigt pga hendes rolle som Rory i Gilmore Girls. Og jeg så Emile Hirsch flirte med Alexa og fortale, at han hadede sine krøller i sin rolle i Milk. Og jeg så Trinny and Susannah tage Alexa på brystet og i skridtet, mens de fortalte, at Alexa havde den nemmeste figur at klæde på. Det meste ville se godt ud på hende - og det er da altid noget. Hun har ikke bare god stil, men også en medfødt nem krop at hænge tøj på! Man kan se highlights fra hendes show It's on with Alexa Chung på mtv.com samt følge med i Alexas outfit på deres blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar