tirsdag den 1. september 2009

Klubværelset


Kirsten Dunst cosplayer


Ladybox vender plader


No one on the corner's got swagger like us!

Jeg elsker radioprogrammet Klubværelset på P1, der dykker ned i den mangfoldige ungdomskultur og sender programmer, der både er underholdende og lærerige på samme tid. I perioder dyrker jeg det nærmest religiøst. Jeg ved i dag en masse om rockabillys, om forsmåede pokerspillere, om unge der fravælger uddannelse, om jump style dansere og meget meget mere. Jeg elskede - læs: ELSKEDE - programmet om de swaggers - to gutter, der guider dig gennem god stil med forbilleder som Kanye West og Nike og Jay. De har deres eget program, hvor de altid starter med at præsentere dagens swag. Fantastisk program om dem!!
Forleden hørte jeg de to kvindelige dj's Ladybox fortælle om at være dj med fokus på første gang, de spillede. Og det seneste program handler om danske cosplayers - en forkortelse af Costume Players: unge, der klæder sig ud som japanske tegneseriefigurer og tager billeder af hinanden, mens de poserer som deres figurer. På øverste billede ser det ud til, at Kirsten Dunst også er til cosplay? Who knows, men hun er da yndig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar