onsdag den 30. september 2009

Lou Douillon










Lou Douillon er ikke ligeså umiddelbart smuk som halvsøsteren Charlotte Gainsbourg, men hun har et og andet, som kompenserer. Og hendes stil er blevet gavmildt fremhævet i diverse mags og blogs, men jeg springer med på vognen og hylder en fin fransk gadedrengestil, som jeg ELSKER. Hvis bare jeg var en petite fransk mademoiselle. Lou er vild med hatte og vasker sit hår i cola - det sidste ved jeg ikke om passer, men hun skulle vist have forklaret, at hun gjorde det, fordi det var vigtigt ikke at se ud som sit allerbedste - det var vigtigt at lade noget op til fantasien - at man kan blive endnu smukkere. Men det rodede hår ER smukt - jeg praktiserer det selv hver dag (og gruer for den dreadlock, der er ved at bide sig fast i baghovedet!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar