onsdag den 30. september 2009

Thinking of you







Jeg ved godt, at nummeret Thinking of You og videoen er gammel efterhånden, men jeg er ikke den store Katy Perry-fan, så jeg havde egentlig glemt alt om både sangen og hende, da jeg forleden hørte sangen i radioen (og troede at det måske var Kelly Clarkson eller en anden træls Idols-vinder, der sang). Det fik hukommelsen til at snurre hurtigt i mig. Jeg så videoen til nummeret engang i sommerferien, og den var faktisk temmelig lækker og dragende. Vi er i fyrrene, stakkels Katy er sammen med en ny fyr, men hun tænker stadig på sin store kærlighed, der døde i anden verdenskrig... Anyhoodles, katy flasher smukke og sexede versioner af datidens klæder... Åh, tjek de smukke sorte stilletter ud, som hun har på til det sorte begravelsesantræk. De er så smukke! Jeg har ikke lige nogle billeder af det, men hun tager også forsmag på "underwear as outerwear", som synes at blive et slogan for et af de nye trends (jeez!).
Musikken derimod... sluk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar