mandag den 7. september 2009

Ugens playlist

1. Passion Pit med Moths Wings
- Et rigtig godt band. Albummet Manners fra i år kan anbefales, men dette nummer har jeg lyttet rigtig meget til i den seneste uge.

2. Oh No Ono med Swim
- Nu har jeg endelig fået albummet Eggs, hvor denne perle blandt andet gemmer sig på. Tjek derudover videoen ud på youtube. Den er virkelig fin.

3. Low med Monkey
- Jeg har i den seneste uge spillet en masse fra albummet The Great Destroyer, som er heltgenialt. Jeg elsker hele albummet, men Moneky sneg sig med på en spilleliste, som jeg har spillet meget de sidste to uger.

4. M.Ward med For Beginners
- Jeg har haft hans album Hold Time i et stykke tid, men det er først nu, at jeg er begyndt at lytte til det. Indtil videre er det dette nummer, som gør det for mig. Det er virkelig fint.

5. Beach House med Wedding Bell
- For nogle uger siden var det Gila, som fandt vej til min søndagsplaylist, men nu er jeg rykket videre til Wedding Bell, som er endnu en søvnig perle fra albummet Devotion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar