lørdag den 5. september 2009

Leighton Meester










Nej, Leighton, du spiller ikke en person, som alle hader. Jeg elsker Blair. Det gør mine veninder også. Ja, jeg ved godt, at min kæreste foretrækker Serena, men det er vel på grund af mandens reptilhjerne, der reagerer på Serenas kilometerlange ben, store barm og lange lyse hår. Boring! Seen before. Blair derimod er jo virkelig sej. Og Leighton kan faktisk spille skuespil. Hun har tilmed mere end tre ansigtsudtryk at gøre godt med, hvilket ingen andre i den serie kan blære sig med. Og hun er smuk. Og hun er på forsiden af dette måneds Harper's Bazar, og hun kunne godt sælge bladet til mig.
Og Blair og Chuck. Det er good stuff.
Og til sidst, Leighton er i virkeligheden natural blonde. Hvad den oplysning bidragede med, må være op til den enkelte!

1 kommentar: