onsdag den 28. oktober 2009

Dagen hvor fremmede piger roste min elastik

Tidligere i dag tænkte jeg over, at det var mærkeligt, at jeg ikke havde set flere piger gå med min type elastik, som jeg købte i American Apparel for snart et halvt år siden. I Berlin lå de i kasser á hundredvis i alskens farver, hvor jeg faldt for denne i imiteret læder. Dengang tænkte jeg, at det sikkert blev en massetrend (med dertil hørende begravelse få måneder senere), men i dag tænkte jeg, at jeg faktisk ikke havde lagt mærke til helt vildt mange med den famøre scrungie (ville vi kende navnet uden SATC??). Well. Blandt mine mange kloge tanker i dag, befandt sig altså den elastik-observation (åh, hvor jeg elsker mine kloge refleksioner over livets uransalige veje!!).
Og så....
1) fire piger henvender sig til mig på en café (i dag!) for at sige, at min elastik er sej (for real? Jeg får aldrig ros af fremmede mennesker... er det en joke? Well-o... Jeg vælger at tro på det)
2) min veninde afslører, at hun har en elastik på idag, som er inspireret af selv samme (Crazy banana.... Og jeg vælger at tro på det!).
3) Samme veninde (den sejeste af slagsen, that is!!) skriver senere i en sms, at hun har set to piger med scrungies i bussen hjem.

Hvad siger I?
I min verden er denne dag officielt udnævnt til: the day of the scungie in the life of asha the squared. Og det er bestemt en ære. Der er dælme sket nok funny stuff i dag til, at den kunne være udnævnt til alt muligt andet.
Ps. Jeg håber i øvrigt, at store vamsede tørklæder aldrig blive faux pas, for de er en vital del af mit vinter survival kit. Og denne h&m gamling er min lifesaver+ !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar