torsdag den 1. oktober 2009

Kid A likes Kid C





Når nu mine alter egos i mange år har været Kid A og Kid Banana , så er det klart, at jeg må tjekke den unge hip hop-dude Kid CuDi ud (hvis vi blev en duo, ville vi blive Kid ABC, haha:S). Og han er tilpas hip hop blandet med indie til, at jeg falder pladask (det er klart, når der både er plads til, at Kanye West og Common medvirker på Make Her Say, der i øvrigt sampler Lady Ga Ga's Pokerface, som du aldrig har hørt den, samt indieheltene fra MGMT og fantastiske Ratatat på Pursuit of Happiness, ja, så er jeg nysgerrig).
Kid CuDi er oprindeligt fra Cleveland, Ohio, kom til New York, så blev Kanye West imponeret og så gik det pænt hurtigt, går jeg ud fra? Det er da også nemt at sammenligne Kid C med Kanye West, men whatev... jeg kan godt lide ham. Der er flere numre, der straks sætter sig som fx Heart of a Lion. Jeg ved ikke, hvad en ægte hip hop connaisseur vil synes om Kid C. But I like. Og så har han swag, aight!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar