fredag den 2. oktober 2009

Skal jeg betale mig fra at fryse?




Jeg har rystet som et espeløv de seneste par dage. Kulden har tydeligt indfundet sig, og vi ved alle, at det blot bliver værre herfra. I går tændte kollegiet for varmen igen, så nu buldrer min radiatorer for fuld hammer, mens jeg gemmer mig under dynen og fantaserer om at beholde dynen på, når jeg til tider bliver tvunget udenfor. Og netop det ønske synes netop opfyldt med nyligt indkøbte grå DYNEjakke fra Monki. Den er så stor, vamset og dynet, at jeg ikke kunne stå for den... Mén. Det VAR meningen, at jeg ikke skulle købe noget i denne måned, og den kostede altså 600 kroner. Er den det værd?
Jeg har endnu ikke klippet mærket over. Jeg kan stadig finde bonen? Jeg har alle muligheder for at fortyde... Men fortryder jeg? Jeg ser frem til ikke at skulle fryse lige så meget som jeg plejer denne vinter...
Men er den æstetisk holdbar eller hader jeg den om en måned? Åh, gud, det er hårdt ikke at have råd til fejlkøb....
Nå, så gælder det fredagsbar i medievirksomhed. Apropos tøj --- krise, jeg har glemt at vaske tøj...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar