tirsdag den 2. februar 2010

Sjukdom

Nu har jeg været syg i to dage, særligt i dag, og lige nu er jeg ved at brække mig over at ligge i min seng og lege find-underholdning-på-nettet-legen: jeg har streamet gårsdagens afsnit af House. Jeg har set dokumentaren Born Rich om unge old money-arvinger i New York og deres forhold til deres "ufortjente" formue. Jeg har scannet billeder af mig selv og alle mine venner på myherritage for at se, hvilke celebrities vi ligner (jeg er versatile: jeg ligner alt fra scar.jo til ashton kutcher). Jeg har lært mig selv at lave dokumenter til pdf-filer. Jeg har set det seneste afsnit af 30 Rock. Jeg har tjekket uddannelser, der lyder mere interessante end min egen. Jeg har tjekket politiken.dk halvfems gange i dag og snaget i folks liv på Facebook, hvilket jeg stadig finder forbudt og pinlig dårlig stil, men der er bare ikke så meget at lave, når man er syg, snotter og bliver svimmel, når man rejser sig op. Jeg har spist suppe, drukket te, suttet på halsbolscher og råspist halspastiller. Gee... Og da jeg også har sovet en hel del i dag, så kommer jeg nok til at ligge her og vende og dreje mig til engang sent i nat. Jävlar sjukdom!!!

Jessica Miller er pæn. Og så minder billedet mig om, at jeg glæder mig til, at det bliver forår og sommerhusvejr, hvor man kan sidde udenfor uden jakke og drikke en masse kaffe. Jaaa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar