mandag den 5. september 2011

3 beauty looks jeg elsker lige nu

BEAUTY: Guccis efterårslook er meget, meget smukt. Jeg er helt vild med den mørke læbestift. Det kræver sin kvinde at bære en læbestift så kraftig, men om ikke andet har det inspireret mig. Jeg synes lige nu, at læbestiften skal være en mørk bærfarve. Jeg synes, at de naturlige, store øjenbryn er klædelige. Derudover kræver det bare masser af mascara og lidt highlighter i øjenkrogen. Måske en smule blush.

Mit andet yndlingslook er fra Carolina Herrera. Jeg er som sagt vild med de mørke bærfarver til læberne. Jeg synes, at det er helt vild smuk, når det ikke ligner læbestift helt så meget som det ligner at man lige har spiste en masse bær (eller bit sig i læben?). En lip stain er nok bedst til at opnår et bitten lips resultat? Jeg synes derudover også, at det er pænt med sort eyeliner over øjet, blush og naturlige vipper. Pænt pænt!

Det tredje og sidste lokke er fra sidste efterår, hvor modellerne så sådan ud ud hos Dolce & Gabbana. Jeg elsker farven på læbestiften. Alt er bare flot. Det ser naturlig ud, men det kræver sikkert gode produkter og teknikker at få det til at se så flawless ud!

2 kommentarer: