mandag den 5. september 2011

Oh Ganni be mine

Jeg er helt vild med disse loafers, som er fuldstændig perfekte. Jeg kan faktisk ikke leve uden dem. Bortset fra at jeg bliver nødt til det. De koster 1200 kroner. Den dur altså ikke.
Jeg har fundet billigere alternativer (topshop og asos), men jeg kan ikke rigtig få mig selv til at bruge mange penge på sko, hvor jeg hellere vil have nogle andre. Det er jo ikke fordi jeg mangler sko.... Hmmm...
Det er faktisk noget værre noget. Ganni har simpelthen lavet så mange dejlige sko dette efterår. Jeg vil helst have dem allesammen. Mange er endda pænt praktiske ligesom dem her...
Wello, nogle gange skal man bare vente og så går sulten over....

1 kommentar:

  1. De er da også bare skønne! Har også kigget efter lignende sko, men har det på samme måde som dig..
    Fandt også nogle hos Monki, der er til at komme i nærheden af:

    http://www.monki.com/products/Shoes/Mandy_2655

    SvarSlet