torsdag den 8. september 2011

Dungarees



Dungarees. Virkelig sødt til en 5-årig. Men kan man blive for gammel til børnetøj? Jeg er i tvivl.
It-pige Alexa Chung elsker smækbukser, hvilket er okay. Hun er kendt for at have en pre-pubertetskrop. Ingen former, ingen fedt. Hun ser også godt ud i babykjoler og andet børnetøj. Uden i øvrigt at ligne et barn...
Chloë Sevigny har også taget smækbuksen til sig. Hun er også kendt for at være indbegrebet af quirky. Smækbukser er quirky. Kan de være cool? Ja, quirky indie cool. Kan de være kiksede, grimme og ustyrligt usexede? Også det. Kunne jeg godt tænke mig et par? Ja faktisk. Også selvom jeg ikke har en drengekrop. Det virker som vildt rare hyggebukser. Sådan nogle bukser, der gør en lidt fjollet og hoppe-rundt-agtig :)
Ville jeg gå i byen med dem? Næh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar