mandag den 21. november 2011

Reed Krakoff


Jeg er inspireret af Reed Krakoff og hans aw2011-kollektion i øjeblikket. Jeg synes, at showet var stylet lækkert fra "head to toe". Farverne er gode, meget hverdags- og efterårsvenlige. Det er brugbar mode. Det er bare pænt, pænt, pænt. Jeg er meget orienteret mod det hverdagslige, enkle og behagelige i øjeblikket. Tøj, der gør én pænere uden at stjæle fokus. Tøj, der kan kombineres med mange forskellige ting, og som man ikke bliver træt af om to minutter, når gårsdagens trends er so last season. Hvor jeg sidste vinter havde lyst til at kombinere masser af farver, så vil jeg gerne bare være blå, brun, sort og grå i år.
Til gengæld skal der strømper på de der bare ben. Og flade hæle til hverdag. Og halstørklæde. Ingen dansk vinter uden et vamset tørklæde om halsen 24-7.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar