tirsdag den 1. november 2011

Swinging beauties


Der er rigtig mange retroinspirede modeserier i denne sæson, så det er ikke fordi en modeserie inspireret af the swinging sixties og de ikoniske britiske modeller som Penelope Tree, Twiggy, Jean Shrimpton og Peggy Moffit er originalt fundet på, men det er svært ikke at forstå, hvorfor modemagasinerne gør det. Se bare denne modeserie. Det er fantastisk flotte billeder og de har castet de helt rigtige modeller. Jeg er særlig vild med India Farrel, som er øverst og nederst. Hun har et helt særligt look. Hun minder mig også lidt om Mia Farrow, som jeg altid har været vild med.
Som jeg kan læse mig til, når jeg googler hendes navn, så var hun for lidt tid siden med i en engelsk dokumentar omkring modelliv, hvor hun vælger at stoppe med at være model på grund af presset i branchen, men noget kunne tyde på, at hun ikke er helt stoppet.
Billeder for Ponystep #2



Ingen kommentarer:

Send en kommentar