torsdag den 3. november 2011

Vippebrætspretty


Jeg har været til fysioterapeut i dag og har fået et vippebræt. Det synes Bjarke skulle med på dagens billede. Hvorfor ikke? Jeg er dygtig til balance, sagde min fysioterapeut, hvilket jeg blev superstolt over. Jeg elsker at få at vide at jeg er dygtig. Ligegyldig hvad det så er.


Min kjole er fra H&M. Man kan desværre ikke se detaljerne, fordi kjolen er sort, og kameraet er dårligt. Faktisk er det en meget fin 60'er inspirereret kjole med en en lav talje. Lige præcis den lave talje kan man ikke se på billedet, men det er egentlig den finesse, der gør kjole fin i forhold til en hvilken som helst anden sort basiskjole. Skoene er genbrug og har en lille hæl på fire-fem centimeter.

Om lidt tager jeg til koncert på Atlas, hvor Three Trapped Tigers fra England spiller. Jeg håber, at det bliver godt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar