mandag den 7. maj 2012

Amanda Nørgaard i dansk Elle











Amanda Nørgaard er åndssvagt pæn, synes jeg. Hun er virkelig smuk i månedens danske Elle. Faktisk har hun også en modeserie i Cover, så hun har travlt. 

Jeg er allerede fed up i forhold til den pastellede retro hausfrau-stil denne sommer, men denne modeserie er dog meget fin. Måske fordi den ikke prøver alt for hårdt at gå tilbage i tiden. Den prøver i stedet at bygge en karakter, og det kan jeg godt lide.
Jeg synes imidlertid, at denne sæson har delt sig i to meget store trends (sporty og pastel-retro) og to mindre (charleston-jazz-pjatter og safari), og det er lidt kedeligt at se på i samtlige modeserier og modeblade...

2 kommentarer:

  1. Jeg er slet ikke færdig med pasteller og hausfraus. Det bliver jeg nok aldrig. Billederne er helt fantastiske, jeg er vild med det der heeelt bløde udtryk de har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også præferencer, som jeg aldrig bliver træt af, men ladylike og pasteller er åbenbart ikke én af dem for mit vedkommende:) Men ja, billederne her er så fine med det støvede/doucede filter henover dem.

      Slet