mandag den 21. maj 2012

The first year of the blog


Jeg har i denne måned haft min blog i 3 år. Det er ret sjovt, ikke? Indtil jeg får et kamera igen, er der ikke mange outfitsbilleder af mig, så jeg tænkte, at vi kunne kigge lidt på, hvad jeg havde på fra Maj 2009 til April 2010 - altså det første år af bloggens levetid.  
Øverst er det mig i hat og til højre er fra det allerførste indlæg, jeg lavede på bloggen! Jeg beklager på forhånd i forhold til billedkvaliteten. Jeg har dog valgt de mest utydelige billeder fra. here goes:


Dengang var mit hår helt lyst. Jeg afblegede det, og det var Bjarke ret vild med;)


^Dengang boede jeg på kollegium i København - jeg er dog i Paris på billedet til højre.

^Jeg gik meget i mørkt tøj. Rock stilen var på sit højeste, og selv jeg ikke identificerede mig med "den rå stil", så kan man alligevel godt se det.

^Jeg synes dog også, at jeg legede mere med moden. Her i pyjamasbukser.

^Nogle dage feminine, nogle dage boyish. 


^Jeg brugte rigtig tit denne nederdel. Jeg har den ikke længere. Gad vide hvorfor... Jeg blev nok bare sygt træt af den;)

^I denne periode går jeg fra lyst til mørkt og midt i mellem. Dette tørklæde gik jeg i øvrigt med hele tiden. Det er fx H&M, og det er stadig en favorit.

^Jeg gik tit med hat. Alle typer. 

^Jeg gik nærmest kun med mine højtaljede bukser fra Weekday.

^Jeg ha ren lidt varieret smag i kjoler. 

^Jeg gik rigtig meget med højtaljede nederdele. Det var en åbenbaring for mig, at jeg med højtaljede, korte nederdele kunne skjule, at jeg har korte ben ret nemt. 

^Og så lige tre fine billeder til mig selv. 

3 kommentarer:

  1. Der er altså rigtig mange lækre outfits imellem. Særligt er jeg vild med det med jeans, skjortebluse og chanel-ish blazer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser også meget fin ud, faktisk. Det er sjovt - i dag kan jeg slet ikke få jakken til at spille, men jeg brugte den meget en overgang:)

      Slet
  2. Hvor hyggeligt med en outfit-recap :) Og jeg siger også hurra for højtaljede bukser og nederdele, da jeg selv render rundt med gravhunde stænger...

    Lou

    SvarSlet